Gülşah Mursaloğlu “Pul Pul Döküldü, Ufalandı Zaman” isimli sergisinde zamanın kesintisiz döngüsüne dair sorular sorarken izleyiciyi üretkenlik, dinlenme ve dönüşüm kavramları üzerinden bir keşfe çıkarıyor. Sanatçı ile sergisi üzerine konuştuk.
Sanatçı Özlem Yenigül ile “Nereye ait hissediyorum?” sorusu odağında, bireyin mekân ve ev ile ilişkisini aidiyet kavramı üzerinden ele aldığı eserlerinden oluşan, ilk kişisel sergisi “Her Yerde Ev Olma Arzusu” hakkında merak ettiklerimizi konuştuk.
Küratörlüğünü Onur Karaoğlu ve Alper Turan’ın üstlendiği, koordinatörlüğünü ise Berfin Atlı’nın yürüttüğü, kolektif gücün izlenimini sunan “Anlatı Gücü İttifakı: Sergi” üzerine bir yazı.
Eda Gecikmez’in beden - coğrafya kavramının hayat bulduğu farklı formların izini sürdüğü eserlerinden oluşan “Kök ve Temel” sergisi üzerine bir yazı.
Bağımsız sanatçılara alan açmayı hedefleyen, çok sesli ve yenilikçi bir platform olarak hayata geçen offgrid art project’in hikâyesini ve gelecek projelerini kurucu direktörü Nilay Yerebasmaz ile konuştuk.
Dijital sanatın çok yönlü doğasını ve bu alandaki çeşitli tekniklere dair bir rehber ortaya koyarken geleceğin sanatında teknolojinin yeri üzerine bir yazı.
Heykeltıraş Koray Ariş’in bedensel formlardan ve doğadan esinlenen heykellerini, ses ve hareketi içinde barındıran serileriyle buluşturan “İçinde Yaşadığımız Deri” sergisi üzerine bir yazı.
Dr. Necmi Sönmez ile küratörlüğünü üstlendiği, 1914 Kuşağı ressamlarından Avni Lifij’in çektiği fotoğrafları 100 yıl sonra ilk kez izleyici karşısına çıkaran “‘Affedersiniz ama, sanat bir kodak fotoğrafı değildir.’ Ressam Avni Lifij’in Yeniden Hayat Bulan Fotoğrafları” adlı sergi üzerine konuştuk.